کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی آنلاین
<-BlogAbout->,کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی
لحضات خوشی را برای شما از بازدید سایتمان آرزومندیم
 جایگاه تبلیغات شما  جایگاه تبلیغات شما

معرفی بهترین بازی های سبک بتل رویال اندروید

امروزه یکی از محبوب ترین سبک های بازی های اندروید بتل رویال می باشد که در دسته بندی اکشن قرار می گیرد و شاید یکی از دلایل استقبال زیاد کاربران از این سبک عدم وجود ربات ها و رقابت با دیگر کاربران سراسر دنیا می باشد که آن را از دیگر سبک های متمایز می کند.

این گونه بازی اکثرا بر سه اصل اساسی استوار می باشند که ادامه هر یک از آن ها بررسی می نماییم و آن ها عبارتند از: 1 سقوط 2 غارت 3 بقا می باشد.

1 سقوط: شاید در نگاه اول قسمت زیاد مهمی به چشم نیاید اما این قسمت به قسمت دوم که غارت است مربوط می شود که هرچه در مکان بهتری فرود بیاید امکان به دست آوردن سلاح ها و و سایل نقلیه بیشتری برای شما فراهم می شود.

2غارت: که در در این قسمت هر چه تلاش بیشتری کنید مهمات بیشتری بدست می آورید و می توانید در نبرد های تن به تن بهتر ظاهر شوید

3بقا: آخرین و مهمترین قسمت تلاش برای بقا و زنده ماندن می باشد که باید تمامی سعی خود را بکنید تا در نبرد با دیگر بازیکنان پیروز شوید

پس از بررسی این موارد تصمیم داریم چند مورد از معروف ترین بازی های سبک بتل رویال رو معرفی نماییم و به بررسی آن ها بپردازیم.

H1Z1

که می توان آن را اولین بازی سبک بتل رویال نامید در سال 2018 اولین نسخه آن به صورت رایگان برای کاربران سیستم عامل ویندوز عرضه شد که با محبوبیت قابل توجهی رو به رو شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب نماید.

Fortnite

یکی از محبوب ترین بازی های این سبک فورتنایت می باشدکه توسط کمپانی اپیک گیمز طراحی شده و برای سیستم عامل های گوناگونی همچون ویندوز ، پی اس 4 و اندروید عرضه شده است.

Pubg

پابجی که الان بر سر زبان تمامی کاربران می باشد ابتدا کار خود را با دستگاه های اندروید آغار کرد و پس گذشت زمان کوتاهی توانست حریف های هم سبک خود را پشت سر بگذارد که بدون شک یکی از دلایل قابلیت اجرا بر روی دستگاه ضعیف تر دانست.

Garena Free Fire

فری فایر که به صورت انحصاری برای اندروید عرضه شد و توانسته است به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

Call of Duty Mobile

کالاف دیوتی موبایل که یکی از جدیدترین بازی های عرضه شده در این سبک می باشد و توسط یکی از مشهور ترین کمپان ها یعنی Activision Publishing, Inc طراحی شده و برای دستگاه های موبایل عرضه شده است.

اپکس لجندز

بازی اپکس  که توسط یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی یعنی EA طراحی شده در حال حاضر فقط برای پی سی عرضه شده است و شاید امکان انتخاب کارکتر از بین جمعی از شخصیت های با قابلیت خاص و منحصر به فرد ویژگی جدیدی بود که بازی های این سبک به آن نیاز داشت و در اپکس لجندز این نیاز برطرف شده است.

 

نویسنده : علی مرادپور
تاريخ : ساعت: 11:16
بازدید : 318
برچسب‌ها :

صفحات وب

درباره وب

ابر برچسب

    امکانات وب

    خبرنامه

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 90
    تعداد کل نظرات : 2